GAME READY YARALANMA VE AMELİYAT SONRASI İYİLEŞMEYİ HIZLANDIRIR! NİÇİN GAME READY?

İster ameliyat sonrası rehabilitasyon döneminde bir hasta ister spor yaralanması geçiren bir sporcu olun aktif döneminize hızla dönmek isteyeceksinizdir.

Binlerce doktor, fizyoterapist ve profesyonel sporcular game ready’i tercih etmektedir. Çünkü;

-Klinik olarak kendini ispatlamış bir yöntemdir.

-Hastalar daha iyi iyileşme olduğunu ifade etmektedir.

-İlaç kullanmaksızın ağrı ve şişliyi azaltır.

-Doku hasarı riski olmayan konforlu ve güvenli bir yöntemdir

-Kullanımı kolaydır

-Bu uygulamanın yerini tutacak başka bir yöntem yoktur.

DOKTORLARIN ÖNERDİĞİ TEKNOLOJİ

Game ready iyileşmeyi hızlandıran patentli ACCEL (Active Compresion and Cold Exchange Loop) teknolojisine sahiptir. Bu sistemde manşon odacıklarında buzlu su sirküle ederken basınç gittikçe artıp azalmaktadır. Bu doğal kas kasılmalarını taklit eder. Bu sayede aktif kompresyon ve soğuk terapisinin bir araya gelmesi ile ağrı ve şişme azalır, lenfatik fonksiyon düzelir ve pekişir, doğal iyileşmeyi sağlayan doku tamirini uyaran hücre oksijenlenmesi artar.

Geleneksel RICE ( Rest-İstirahat/İce –Buz/Compresion-Bandajlama /Elevation- Yüksekte tutma) uygulaması pasif bir yöntem olup ılımlı bir şekilde bulguları giderir, ağrı ve şişliği ılımlı şekilde kontrol edebilir.

KLİNİK OLARAK İSPATLANMIŞ PERFORMANS

GAME READY geleneksel RICE uygulaması ile mukayese edildiğinde daha fazla terapötik faydalar sunmaktadır. İlaç kullanmaksızın ağrının azalması ve aktif hayata daha hızla dönüş sağlamaktadır.